na teritoriji BIH za sve porudžbine u vrijednosti preko 99 KM

do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više

055/490-400 Svaki radni dan od 9-18h i subotom do 15h

Plati karticom online i preuzmi u BUZZ shopu po tvom izboru

Imamo nova pravila i uslove korišćenja

Magazin

18.
Mar
2016
News
BUZZ je destinacija za istinske ljubitelje patika i sneaker kulture, koja zadovoljava ukuse i najzahjtevnijih potrošača. Sa misijom da promoviše urbanu street style kulturu, BUZZ SNEAKER STATION svake sezone u svom asortimanu nudi najmodernije modele čuvenih brendova Nike, Adidas, New Balance, Asics, Converse, New Era. 
12.
Mar
2016
Arrivals
Asics Gel Lyte V prvi put je predstavljen svijetu 1993. godine...
01.
Mar
2016
Arrivals
Pred nama je godina u znaku Rija, a zahvaljujući saradnji sa brazilskom markom Farm, adidas je predstavio novu kolekciju koja odiše motivima iz ovog grada i nikoga ne ostavlja ravnodušnim.    
25.
Feb
2016
News
Predstavljamo vam najnovija izdanja dobro poznatih silueta Air Max Classic BW i Air Max 95. Posle pauze od par godina Classic BW se vraća u velikom stilu. Pored OG izdanja koja su najavljena za ovu godinu model je doživio i svoje prvo Ultra izdanje.
29.
Jan
2016
News
Sa nestrpljenjem smo čekali da na red dođe idući blog kako bismo vam predstavili jedan kvalitetan, poseban i izuzetno poštovan model u SNEAKERHEAD kulturi - AIR JORDAN 11 RETRO "72-10".
22.
Jan
2016
Arrivals
Ultra Essential je najnovije izdanje Nike Air Max 90 modela koji je prvi put proizveden 1990. godine sa zvaničnim nazivom Air Max 3 u orginalnoj boji Hyvent Orange.
19.
Jan
2016
Arrivals
Model NIKE kompanije, poznat kao i AF1 i AF-1, dizajnirao je čuveni dizajner Bruce Kilgore...
12.
Jan
2016
News
Prvih par radnih dana nakon praznika naša ekipa je bila vrijedna i za buzzovce pripremila dosta novih izdanja. Pogledajte naš izbor top 5 modela koji su nam stigli u BUZZ! 
05.
Jan
2016
Arrivals
Ukombinovati autfit sa jednim od patika iz pažljivo odabrane kolekcije može biti prilično teško, zato što pravi ‘’sneakerhead’’ (kolekcionar patika), pri kupovini novih modela rijetko razmatra da li se model može lako spariti sa njegovom/njenom odjećom. On/ona zapravo gleda boju, dizajn i koncept novog modela.