Nike Air Huarache počinje novu jesenju kolekciju ubitačnim nijansama maslino-zelene i burgundi boje. I da, to su modeli za muškarce, dizajnirani da dominiraju nad svim crnim/sivim jesenjim odjevnim kombinacijama i urbanim stilovima. Samo pogledajte boje ova dva lijepa primjerka, usput se sjetivši kako i zašto je Nike Air Huarache postao toliko poznat.
Originalno predstavljen 1991. i nazvan po indijanskoj sandali, Nike-ov Air Huarache je lansiran sa pitanjem “Da li ste danas zagrlili svoje stopalo?” odnoseći se na bazični dizajn unutrašnjih elemenata; na neoprensku spandex čarapu sadržanu u gornjem dijelu.
Čarapa je bukvalno “zagrlila” stopalo i uparila se sa Nike-ovom zaštitnom jedinicom vazduha i poznatom termoplastičnom trakom - Huarache praktično nije imao konkurente kad se radilo o komforu i tada je nastao pojam “Huarache fit”. Sa minimalno brendiranim egzoskeletnim dizajnom i najlonskim slojem, bio je to jedan od modela sa najčistijim performansom koji se do tada mogao vidjeti u svijetu obuće. Nike Air Huarache je originalno bio dizajniran za atlete.
Stara kopija reklame je tvrdila da je Nike Air Huarache “ogolio do temelja” – u principu, omogućio udobnost. Patika inspirisana vodenim skijanjem (Tinker je volio neopren i odatle ga pozajmio za svoju kreaciju) više nije mogla biti zaustavljena.
.jpg)
Posle svog debija, Nike Air Huarache je gotovo odmah iskočio iz okvira kategorije za trčanje. Poznati ljudi poput Jerry-ja Seinfeld-a su ih nosily na TV-u, Michael Johnson ih je prikazivao u reklamama... i naslijeđe je stvoreno. Sada ih možete vidjeti bilo gdje na ulicama. Istinski ljubitelj Nike-a ima makar jedan Huarache par u svojoj kolekciji.
Posvetimo trenutak zahvalnosti Tinkeru Hatfield-u i kompaniji za sjajan izum – Nike Air Huarache.
Later,
Mihai